Popis
Kapucínka väčšia – Tropaeolum majus
100 % vegan
Kapucínka – prípravok prispieva k normálnej funkcií imunitného systému. Používá sa hlavne v oblasti urogenitálneho a dýchacieho aparátu. Vhodné používat súbežne s užívaním antibiotík.
Aktívne látky:
1 dávka (1 – 2 ml) |
Denná dávka (3 x denně) |
% RVH |
|
Kapucínka štandardizovaný extrakt z celej rastliny (10:1) |
100 – 200 mg | 300 – 600 mg | Nie je stanovené |
Zloženie: Glycerín, voda, kapucínka väčšia (Tropaeolum majus) štandardizovaný extrakt z celej rastliny (10:1).
Odporúčané dávkovanie: 3 x denne 15–30 kvapiek. Tinktúru je možné pridať do studeného nápoja. Podávajte v jednej fáze ešte 10 dní po vymiznutí príznakov.
Skladovanie: Uchovávajte v suchu pri izbovej teplote. Neskladovať na priamom slnku a na mraze.
Upozornenia: Výživový doplnok. Neprekračujte odporúčané denné dávkovanie. Nie je vhodný pre deti do troch rokov, tehotné a dojčiace matky. Ukladajte mimo dosahu malých detí! Nenahrádza pestrú a vyváženú stravu.
Krajina pôvodu: Česká republika
Výrobca: Green idea s.r.o., Vodova 40, Brno 612 00, Česká republika
Výživový doplnok – definícia podľa zákona
Výživový doplnok je potravina, ktorej účelom je doplňovanie bežnej stravy a ktorá je koncentrovaným zdrojom vitamínov a minerálnych látok alebo ďalších látok s výživovým alebo fyziologickým účinkom, ktoré potravina obsahuje samostatne alebo v kombinácii, určená na priamu spotrebu v malých odmeraných množstvách.
Účinnosť prípravku a zabezpečenie kvality nie sú pri schvaľovaní výživových doplnkov hodnotené. Avšak výrobca nesmie deklarovať nepravdivé tvrdenia o účinku prípravku (zákaz klamania spotrebiteľa). Deklarované účinky musí byť schopný kedykoľvek doložiť. Výživové doplnky musí spĺňať všetky platné normy kladené na potraviny. Ich dodržiavanie kontroluje Štátna poľnohospodárska a potravinárska inšpekcia (SZPI).
Výživové doplnky nesmú byť na obale označené terapeutickou indikáciou (ani nesmú vyliečenie či prevenciu chorôb naznačovať), čo je vyhradené iba pre liečivá. Smú byť ale uvádzané priaznivé účinky na zdravotný stav užívateľa – tzv. zdravotné tvrdenia. To isté platí aj pre reklamu.
Rovnako sa nesmie uvádzať ani naznačovať, že vyvážená a pestrá strava nemôže poskytnúť dostatočné množs